In een woord: geweldig!! Alles klopte, de ontvangst, het afleveren van de huurauto op de eerste dag, de binnenlandse vlucht en de afgesproken excursies.
De accommodaties waren super, overal een geweldige ontvangst door super enthousiaste mensen.
De door jullie, in overleg met ons, uitgestippelde route was perfect. Jullie voelen prima aan wat onze wensen waren. Het was een strak programma met voldoende tijd voor eigen invulling. De hele reis heeft op ons een onuitwisbare indruk gemaakt.
Super bedankt!
Gr.
Mony & Wim